Lentereceptie met minister Diependaele

Op 13 mei 2022, over deze onderwerpen: Algemeen, Algemeen bestuur

Vrijdagavond 13 mei organiseerde N-VA Haacht onder een stralende zon voor het eerst een lentereceptie.

Na twee jaar corona, een last minute afgelaste Sinterklaasbrunch én Pannenkoekenfestijn zette N-VA Haacht voor het eerst een Lentereceptie op poten. Een vijftigtal leden en sympathisanten kwamen kennismaken met het nieuwe bestuur op het binnenplein van de Oude Pastorie in Wakkerzeel.

Onder een stralende avondzon kwam Matthias Diependaele, Vlaams minister van Financiën en Begroting, Wonen en Onroerend Erfgoed de aanwezigen toespreken. Nadien nam hij nog de tijd voor individuele gesprekken.

In dialoog gaan met en aanspreekbaar zijn voor de Haachtenaar is een thema waar het nieuwe bestuur van N-VA Haacht na de coronacrisis terug erg op wil inzetten. In september zijn alle leden welkom op de jaarlijkse barbeque en in het najaar zal de afdeling terug van start gaan met de welgekende wijkbezoeken.